فرمانده نیروی زمینی ارتش در تشریح جزئیات انهدام دو تیم انتحاری داعش اعلام کرد: از این تیم‌های تروریستی تعداد زیادی جلیقه انتحاری و تجهیزات انفجاری کشف و ضبط شد.

جزئیات منهدم شدن دو تیم انتحاری داعش در غرب کشور

 

 

شرق پرس: فرمانده نیروی زمینی ارتش از انهدام ۲ تیم تروریستی وابسته به داعش در مرزهای غربی کشورمان توسط رزمندگان نیروی زمینی ارتش خبر داد.
 
 
 
 امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از انهدام ۲ تیم داعشی که قصد نفوذ به کشورمان را داشتند، خبر داد و گفت که اخیراً دو تیم وابسته به گروه تروریستی داعش که قصد نفوذ از غرب کشور را داشتند، توسط رزمندگان نیروی زمینی ارتش متلاشی شد.
 
 
 
وی در تشریح جزئیات انهدام این تیم تروریستی اعلام کرد: از این تیم‌های تروریستی تعداد زیادی جلیقه انتحاری و تجهیزات انفجاری کشف و ضبط شد.
 
 
 
فرمانده نیروی ارتش تاکید کرد: داعش تهدید جدی برای جمهوری اسلامی ایران نیست و نمی‌تواند مرزهای ایران را تهدید کند. البته استراتژی ما برای مقابله با داعش انهدام آنها پیش از رسیدن به مرزهاست.
 
 
 
امیر پوردستان با تاکید بر اینکه قبل از آنکه گروه‌های تروریستی به مرزهای‌مان نزدیک شوند آنها را از بین می‌بریم، خاطرنشان کرد: ما تحرکات گروه‌های تروریستی را فراتر از مرزهای‌مان رصد می‌کنیم و از لحاظ اطلاعاتی هم سوار برگروه‌های تروریستی هستیم و از تحرکات آنها نیز با خبریم./تسنیم