روزنامه جمهوری اسلامی در شماره امروز خود با انتقاد از رفتار فائزه هاشمی دردیدار با عنصر بهایی نوشت: انتظار از شما اینست که برای پدرتان بازوئی توانا باشید و با اشتباهاتتان از قدرت بازوهای ایشان نکاهید

 

شرق پرس: روزنامه جمهوری اسلامی در نقد رفتار فائزه هاشمی نوشت:

 

خانم فائزه هاشمی در پاسخ به اعتراضاتی که به دیدار وی با بعضی عناصر بهائی شد، گفت این دیدار، جنبه حقوق بشری داشت و چون بهائی‌ها هم شهروندان ایرانی هستند دیدار من با آنها از این نظر بلااشکال است.

 

لازم می‌دانیم نکاتی را در این زمینه یادآور شویم:

 

– در مورد عناصر بهائی و سایر افرادی که دارای ویژگی‌هائی همانند آنها هستند باید براساس قانون و مقررات موجود در کشور عمل شود.

 

– حتی اگر شما هیچیک از این نکات را قبول نداشته باشید، به دلیل جایگاهی که از نظر خانوادگی دارید، باید در برقراری ارتباط با افراد، جانب احتیاط را رعایت نمائید.

 

– شما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیدکه عده‌ای با بداخلاقی و بی‌انصافی درصدد هستند با اندک بهانه‌ای تمام سوابق جهادی و خدمات بزرگ و درخشان پدرتان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را نادیده بگیرند و به ایشان ضربه بزنند.

 

– اینان خوب می‌دانند که خدا در قرآن فرموده «ولاتزرو ازره وزراخری» و می‌دانند که اشتباه فرزند را نباید به پای پدر نوشت ولی علیرغم این دستور قرآنی آنهمه بی‌انصافی در حق پدر شما می‌کنند.

 

– این، نشان می‌دهد که هدف از این حملات، اساس نظام است و درست به همین جهت است که شما و سایر فرزندان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و تمام کسانی که با ایشان نسبتی دارند باید مواظب گفتارها و رفتارهای خود باشید تا بهانه‌ای به دست معاندان و مخالفان ندهید.

 

– اینهمه اعتراض و جنجال که به بهانه گفتارها و رفتارهای شما و سایر فرزندان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی علیه ایشان می‌شود، اعتراض به شما نیست بلکه هدف اینست که این استوانه نظام جمهوری اسلامی خرد شود.

 

– بحمدالله آقای هاشمی رفسنجانی با درایت، صبوری، ایمان، توکل به خدا و هوشیاری سیاسی تا به امروز توانسته در این جنگ نابرابر، پیروز میدان باشد و رای دو میلیون و چهارصد هزاری انتخابات خبرگان در هفتم اسفند گذشته در استان تهران بهترین نشانه این واقعیت است.

 

 
– انتظار از شما خانم فائزه هاشمی اینست که برای پدرتان بازوئی توانا باشید و با اشتباهاتتان از قدرت بازوهای ایشان نکاهید.