حاج رجب محمدزاده جانباز 70 درصد که در گذشته نحوه زندگی اش خبرساز شده بود اکنون به دلیل بیماری ریه در بیمارستان بستری شد

 

 

شرق پرس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی صبح امروز با حضور در بیمارستان امام حسین(ع) مشهد مقدس با حاج رجب محمدزاده جانباز سرافراز مشهدی که بر اثر عفونت ریه در این بیمارستان بستری است دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
 
 
 ایسنا  به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران نوشت: عابدین عابدی‌مقدم صبح امروز با حضور در بخش داخلی بیمارستان امام حسین(ع) مشهد با حاج رجب محمدزاده جانباز ۷۰ درصدی کشورمان دیدار و روند درمانی این جانباز غیورمرد را از پزشکان معالج وی جویا شد.
 
 
 
حاج رجب بازهم خبر ساز شد+ عکس
 
 
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در این دیدار ضمن آرزوی شفای عاجل برای حاج رجب محمدزاده از درگاه خداوند متعال آرزوی توفیق روزافزون و سلامتی این اسطوره صبر و استقامت را مسئلت کرد.
 
 
پزشکان معالج حاج رجب محمدزاده از بهبودی نسبی این جانباز سرافراز خبر دادند، ولی تاکید آنها بر این است که تا بهبودی کامل تحت نظر متخصصان داخلی این بیمارستان قرار داشته باشد.
 
 
حاج رجب محمدزاده جانباز مشهدی که چهره نورانی‌اش در اذهان تمامی عاشقان فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت حک شده، از ۱۷ تیرماه جاری بر اثر عفونت ریه در بخش داخلی بیمارستان امام حسین(ع) مشهد مقدس بستری شده است.