مدیرعامل تیم لیگ برتری در یک مهمانی آن هم مقابل چشمان بازیکنانش به حرکات موزون پرداخته که این رفتارها و حركات ناشايست و خلاف شان یک مدیر در این سطح است.
حرکات ناشایست مدیر عامل لیگ برتری در یک مهمانی

عکس آرشیو

 

شرق پرس: قطار اخبار حاشیه ای در فوتبال ایران از حرکت نمی ایستد و هر روز حواشی تازه ای از اهالی این رشته ورزشی، بگوش می رسد.
 
 در تازه ترین حواشی که بین اهالی فوتبال پیچیده، مدیر عامل یک تیم لیگ برتری در میهمانی که مناسبت آن هم نامعلوم بوده و گفته می شود خودش میزبانی آن را برعهده داشته است ، تعدادی از بازیکنان تیمش را دعوت کرده و در میان آنها به رفتار و حرکات ناشایست و خلاف شان یک مدیر پرداخته است!
 
تا حالا بیشتر شنیده می شد که مدیران باشگاه ها بیشتر در پی حل و فصل حواشی بازیکنان شان هستند و بارها خبرهایی مبنی بر حضور در کلانتری ها بابت مهمانی های شبانه و گذاشتن سند از سوی مدیرعامل برای ضمانت بازیکنان شان، منتشر می شد اما این بار گویا خود مدیرعامل در یک مهمانی عادی آن هم مقابل چشمان بازیکنانش به حرکات موزون پرداخته که می تواند باعث فروپاشی دیوار احترام بین آنها باشد.
 
هرچند اینگونه شایعات در حد اخباری که از زدوبند و تبانی برخی مدیران برای جذب و انتقال بازیکنان فوتبال مطرح می شود، جنبه نگرانی عمومی ندارد اما از حیث اخلاقی برای فوتبالی که باشگاه هایش عنوان فرهنگی را با خد یدک می کشند، مناسب نیست.
 
 
 
 
 
 
 
 
تابناک