غول شهر در پرونده کیفری خود در سال های گوناگون اتهاماتی همچون آدم ربایی، تجاوز به عنف، سرقت خودرو و تقلب دارد و اخیرا 70 مورد آزار و اذیت را دارد

 

 

شرق پرس: مردم و قربانیان کارهای شیطانی غول شهر در اعتراض به حکم صادر شده توسط دادگاه کیفری مراکش به خیابان ها آمدند و خواستار اعدام این مرد کثیف شدند

 

پس از صدور حکم غول شهر فاس مراکش عده ای از قربانیان و مردم به این حکم واکنش نشان داده و برای اعتراض به این حکم به خیابان ها آمدند.

بر اساس گزارش روزنامه المساء اعتراض قربانیان به حکم صادر شده است و آن ها تقاضای بررسی دقیق تر پرونده این فرد را دارند.

 

بر اساس گزارش این روزنامه، یکی از قربانیان در اعتراض به این حکم به دادستان عمومی گفته است که در جلسات دادگاه غول شهر به همه قربانیان و شاکیان اجازه صحبت کردن داده نشده است و حکم صادر شده به دور از عدالت است. 

 

حکم 20 سال زندان بدلیل آزار و اذیت 70 دختر / اعتراض مردم به حکم دادگاه + عکس

از طرفی شمار قربانیان غول شهر به ۷۰ تن می رسد اما پلیس  تعداد این افراد را ۲۴ تن می داند که از بین آن ها دادگاه فقط براساس گفته های ۱۴ نفر از آن ها حکم را صادر کرده است.

 غول شهر در پرونده کیفری خود در سال های گوناگون اتهاماتی همچون آدم ربایی، تجاوز به عنف، سرقت خودرو و تقلب دارد. این فرد یک بار در سال ۱۹۹۳ به اتهام تجاوز به عنف و سرقت بازداشت شده بود؛ در سال ۲۰۰۶ نیز به همان اتهامات دستگیر و به هشت سال حبس محکوم شد اما در سال ۲۰۱۱ پس از گذشت پنج سال دوباره آزاد شد و فعالیت های شیطانی خود را از سرگرفت و سپس در سال ۲۰۱۳ در چنگال عدالت افتاد.

 

 

 

 

 

رکنا