گروهی از اراذل شهرستان فریمان پس از شکنجه بی رحمانه یک کفتار ماده بالغ با چاقو و تبر، این حیوان را از پای در آوردند.

 

 

شرق پرس: پس از شکنجه و کشتار سگ ها اکنون این  فیلمی دلخراش از شکنجه بی رحمانه یک شغال در فضای مجازی دست به دست می شود.

 

 

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران  (iew) نوشت: در اواسط ماه جاری (فروردین ۹۵) گروهی از اراذل شهرستان فریمان پس از شکنجه بی رحمانه یک کفتار ماده بالغ با چاقو و تبر، این حیوان را از پای در آوردند.

 

این افراد در کمال بیرحمی و شقاوت برخی از اجزای بدن کفتار از جمله دم و غیره را در حالیکه حیوان هنوز زنده است و از شدت درد فریاد می کشد، با چاقو بریده و جدا می کنند.

 

رئیس اداره محیط زیست شهرستان مهریز در این باره گفت: محیط بانان پس از دریافت فیلم به تحقیق در این رابطه پرداخته و با کمک همیاران محلی، عده ای از متخلفین را شناسایی نمودند.

 

حسن اکبری‌نژاد اظهار داشت: پس ار افشای هویت تعدادی از افراد حاضر در فیلم، با شکایت این اداره پرونده ای در این رابطه در دادسرای فریمان تشکیل و تعدادی از متخلفین به دادسرا احضار شدند.

 

متهمین در ابتدا منکر هرگونه اقدامی در مورد کشتار کفتار بودند اما در ادامه بازجویی ها در حضور بازپرس پرونده اعتراف نمودند که کفتار را با موتورسیکلت تعقیب کرده و پس از آنکه حیوان از نفس افتاده است به کشتار و بریدن اجزای بدن آن پرداخته اند.

 

متخلفین در نهایت سر کفتار را از بدنش جدا نموده و بعنوان کله گرگی در روستاهای منطقه چرخانده بودند. متخلفین تعداد دیگری از همدستان خود را نیز در این رابطه به بازپرس پرونده معرفی نمودند که آنها نیز جهت انجام تحقیقات به دادسرا احضار شده اند.

 

تاکنون هشت نفر در رابطه با این پرونده به دادسرا احضار شده اند که پرونده آنها پس از تکمیل تحقیقات و صدور کیفر خواست، جهت رسیدگی و صدور حکم به دادگاه ارجاء خواهد شد.

 

 

تصاویر هولناک این واقعه دلخراش در ادامه:

 

حیوان آزاری هولناک اینبار کفتار/ تصاویر+18

 

حیوان آزاری هولناک اینبار کفتار/ تصاویر+18

 

حیوان آزاری هولناک اینبار کفتار/ تصاویر+18