منصور ضابطیان با خداحافظی همراه با انتقاد از تلویزیون نوشت : ما صبر می‌کنیم چون معتقدیم که میزها به هیچ کس وفا نکرده‌اند و معتقدیم ان الله مع الصابرین

خداحافظی مجری محبوب از تلویزیون

 

شرق پرس: منصور ضابطیان مجری و تهیه‎کننده برنامه‎های تلویزیون که با رادیو ۷ به محبوبیت زیادی رسیده بود با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود از خداحافظی‌اش با تلویزیون خبر داد.

منصور ضابطیان در صفحه شخصی‌اش از پایان همکاری‌اش با تلویزیون خبر داد و نوشت:«اجازه بدهید همینجا رسما اعلام کنم که منتظر برنامه «رادیوشب» و هیچ برنامه دیگری از تیم ما در تلویزیون نباشید.

علیرغم تلاش‌های فراوان ما برای حفظ این رابطه چندساله اما درحال حاضر سیما علاقه‌ای به کارکردن با بنده و همکارانم ندارد.

معاونت جدید سیما همه این راه‌های ارتباطی را مسدود کرده و معتقد است که صلاح نیست ما در تلویزیون کار کنیم.دلیل این ممنوعیت‌ها را از من نپرسید چون من هم اطلاعاتم به اندازه شماست اما خوشبختانه می‌دانم که تنها یک تصمیم و توهم شخصی از طرف معاونت سیماست بدون اینکه هیچ مبنای خاصی داشته باشد.مطمئنا بازنده این تصمیم نه ما و شما که تلویزیون است.

ما هم را بزودی پیدا می‌کنیم، این سیماست که با تصمیم گیری‌های بغض آلود حلقه دوستانش را روز به روز تنگ‌تر و تعداد بینندگانش را کمتر می‌کند.

چه غم انگیز است رسانه‌ای که قرار بود دانشگاه باشد روز به روز خالی از محتوا شود و بینندگانش ناخواسته رو به رسانه‌هایی بیاورند که تیشه به ریشه نظام اخلاقی مردم ایران می‌زنند.

ما صبر می‌کنیم چون معتقدیم که میزها به هیچ کس وفا نکرده‌اند و معتقدیم ان الله مع الصابرین.»