محافظ سعودی از شخص طراح خواست تا پای شاهدخت را ببوسد و زمانی که او این خواسته را رد کرد، محافظ اسلحه را به سمت او گرفت. به گفته مقامات پلیس، زمانی که طراح اظهاراتش را مطرح می کرد، قسمت های کبود شده هنوز قابل مشاهده بود.

 

 

شرق پرس: یک شاهدخت سعودی در اقدامی عجیب یک طراح داخلی فرانسوی را مجبور کرد تا پایش را ببوسد و حتی دستور قتل او را به محافظش داد.
 

پارسینه به نقل از تلگراف نوشت: این طراح داخلی منزل شکایتی حقوقی علیه شاهدخت سعودی که از دختران ملک خالد بن عبدالعزیز آل سعود –پادشاه اسبق عربستان- است، تنظیم کرده است.

طراح فرانسوی گفته است بازخواست هراسناک او پس از آن صورت گرفت که از داخل آپارتمان شاهدخت سعودی عکس می گرفت و ناگهان با خشم او رو به رو شد.

این طراح به پلیس گفت شاهدخت سعودی که فکر می کرد او عکس ها را برای فروش به رسانه ها میخواهد، بر سر محافظش فریاد می کشید «باید او را بکُشی، این سگ را. او ارزش زنده ماندن ندارد».

 

درخواست شرم آور شاهدخت سعودی

 

او گفت ناامیدانه تلاش می کرد تا توضیح دهد که همیشه از آپارتمان ها عکس می گیرد تا بعد از پایان کارش، اسباب و اثاثیه را به جای اولشان بازگرداند. با این وجود، شاهدخت سعودی متقاعد نشده و محافظش پس از این که با مشت به صورت او کوبیده، دست هایش را به هم بسته است.

پس از این اتفاق، محافظ سعودی از شخص طراح خواست تا پای شاهدخت را ببوسد و زمانی که او این خواسته را رد کرد، محافظ اسلحه را به سمت او گرفت. به گفته مقامات پلیس، زمانی که طراح اظهاراتش را مطرح می کرد، قسمت های کبود شده هنوز قابل مشاهده بود.

طراح می گوید مواخذه او پس از چهار ساعت و زمانی تمام شد که یکی از خادمان سلطنتی از کارت شناسایی او کپی گرفت و سپس دستان او را باز کرده و گفته «دیگر به منطقه ۱۶ [شهر پاریس]» برنگرد.

او گفته است تلاش کرده تا ۲۰ هزار یورویی را که از سعودی ها برای کار طراحی داخلی طلب دارد بگیرد، اما موفق نشده است و مدعی است که هنوز وسایلش را هم پس نداده اند.

البته شاهزاده های سعودی سابقه ای طولانی در بدرفتاری و حتی قتل در خارج از کشور خود دارند.

اکتبر گذشته، اخباری منتشر شد که یک شاهزاده سعودی با اتهامات برقراری رابطه جنسی با دستیار مرد خود، گرفتن کوکائین، تهدید به قتل زنانی که پیشنهادهای او را رد کرده بودند، و تجاوز به یک دختر در عمارتش در بورلی هیلز، مواجه شده است.

در یکی از معروف ترین اتفاقات هم در سال ۲۰۰۹، شاهزاده سعود بن عبدالعزیز، خدمتکار مرد خود، بندر عبدالعزیز را که اهل سودان بود، با انگیزه های جنسی به قتل رساند. شاهزاده ۳۶ ساله سعودی پیش از آن که خدمتکارش را در یک سوییت در لندن به قتل برساند، مدتی طولانی مورد خشونت و سواستفاده جنسی قرار داده بود.

او که به حکم دادگاهی در انگلیس به حبس ابد محکوم شده بود، در سال ۲۰۱۳ و در جریان تبادل زندانیان با عربستان سعودی، به این کشور تحویل داده شد و دوران حبس خود را در آنجا می گذارند.