همسر الزیدی، زیر عکس خود توضیح داد که دو ماه پیش، علیه شوهر سابقش دادخواست داده است و پروندۀ آن ها ابتدای ماه آیندۀ میلادی به جریان خواهد افتاد.

رسوایی خبرنگار عراقی که به سمت "جورج بوش" کفش پرتاب کرده بود

شرق پرس: خبرنگاری که کفش خود را به سمت “جورج بوش” رئیس جمهورِ پیشینِ آمریکا پرتاب کرد، بار دیگر به سبب خشونتی دیگرگون، سوژۀ رسانه ها شد.
 
 
به گزارش العالم این دومین بار است که “منتظر الزیدی” خبرنگار معروف عراقی، سوژۀ رسانه ها می شود. نخستین بار، در سفرِ جورج بوش به عراق، در کنفرانس مطبوعاتی کفش خود را به صورت جورج بوش پرتاب کرد و به نماد مخالفان اشغال عراق توسط آمریکا تبدیل شد.
 
 
اما این بار، الزیدی به شکلی دیگر سوژۀ رسانه ها شد. او با کتک زدن همسرِ مطلقه اش “م.ی” به سبب خشونت علیه همسر، ستارۀ منفی شبکه های اجتماعی شد.
 
 
به نوشتۀ وبگاه شام تایمز، همسر الزیدی، عکسی از آثار خشونت بر صورتش در اینستاگرام منتشر و او را به ارتکاب این خشونت ها متهم کرد.
 
 
همسر الزیدی، زیر عکس خود توضیح داد که دو ماه پیش، علیه شوهر سابقش دادخواست داده است و پروندۀ آن ها ابتدای ماه آیندۀ میلادی به جریان خواهد افتاد.
 
 
وی در ادامه نوشت: “وقتی متوجه شدم که شوهر سابقم اهل حفظ حریم خصوصی نیست، من نیز به نوبۀ خود تصمیم گرفتم که با انتشار این عکس، ماجرا را به افکار عمومی بسپارم”.
 
 

رسوایی خبرنگار عراقی که به سمت "جورج بوش" کفش پرتاب کرده بود

 
 
نکتۀ عجیب در این ماجرا آن است که خشونت منتظر الزیدی علیه همسرش، بعد از طلاقِ او اتفاق افتاد. او پس از طلاق خواب می بیند که همسرش با مرد دیگری ارتباط دارد و به همین سبب به دیدار او رفت و او را در آن دیدار کتک زد.
 
 
(ی.م) تاکید کرد که منتظر الزیدی سعی می کند از شهرت خود سوء استفاده کند و خشونت های خود را قانونی جلوه دهد.
 
 
این ماجرا، به سرعت در شبکه های اجتماعی منتشر شد و همدردی فعالان شبکه های اجتماعی را جلب کرد، اما همسر الزیدی، ناگهان به توصیۀ وکلای مدافعش، عکس و توضیحاتِ این ماجرا را از صفحۀ اینستاگرامِ خود پاک کرد و در پیامی جدید نوشت: چاره ای جز تسلیم شدن در برابر خواستِ وکلای مدافع ندارم. نمی خواهم رمان درام بنویسم. از شما ممنونم اما خدا هیچ کس را در موقعیتی که در آن هستم، قرار ندهد. خدا ظالمان را ریشه کن کند.
 
 
وی تاکید کرد که حاضر نیست از شکایت خود صرفنظر کند، به ویژه که به او گفته شده بود پستِ مربوط به این ماجرا را از صفحۀ خود پاک کند و ادعا کند که این پست توسط یک هکر منتشر شده است، اما او تسلیم این تهدیدها نمی شود. الزیدی هنوز واکنش واضحی به انتشار این پست نشان نداده است.