حسین رضازاده عضو هیات اجرایی کنفدراسیون آسیا در مورد تصمیماتی که در این جلسه گرفته شد گفت: خانم یوریکو از ژاپن نمونه لباس برای زنان مسلمان را نشان داد که که مورد قبول واقع شد و کمیته فنی نیز لباس را تایید کرد.

رضازاده: لباس زنان مسلمان وزنه بردار تائید شد

 

 

شرق پرس: در جلسه هیات اجرایی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا زمان و مکان برگزاری جام باشگاه های آسیا مشخص شد و تاماش آیان به مبارزه جدی با دوپینگ تاکید داشت.
 
 
 
جلسه هیات اجرایی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا در حاشیه مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۶ به میزبانی تاشکند ازبکستان برگزار شد. در این جلسه تاماش آیان رییس فدراسیون جهانی نیز حضور داشت.
 
 
 
حسین رضازاده عضو هیات اجرایی کنفدراسیون آسیا در مورد تصمیماتی که در این جلسه گرفته شد، بیان کرد: گزارش مالی کنفدراسیون ارائه شد و در مورد مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا نیز صحبت شد. سپس خانم یوریکو از ژاپن نمونه لباس برای زنان مسلمان را نشان داد که که مورد قبول واقع شد و کمیته فنی نیز لباس را تایید کرد.
 
 
 
رضازاده ادامه داد: من نیز پیشنهاد دادم پوششی برای کشورهایی مانند ایران و مصر در نظر گرفته شود که قسمت کشاله ران انها را نیز بپوشاند مانند لباس بانوان فوتبالیست که قرار شد مورد بررسی قرار گیرد.
 
 
 
او در مورد دیگر تصمیمات گرفته شده در این جلسه گفت: در مورد زمان و مکان برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا نیز تصمیم گیری شد و قرار شد این رقابت‌ها در آبان ماه و به میزبانی چین برگزار شود.
 
 
 
رضازاده با اشاره به حضور تاماش آیان در این جلسه نیز تصریح کرد: آیان در این جلسه گفت دیداری با رییس وادا در سوییس داشته و او به تمام روسای فدراسیون های جهانی تاکید کرده که مبارزه با دوپینگ را جدی بگیرند و از ورزشکاران آزمایش خون گرفته شود.
 
 
 
آیان حتی به تعلیق آزمایشگاه پکن نیز اشاره کرد و اعلام کرد که بحث مبارزه با دوپینگ جدی است./ایسنا