سه دختر نوجوان که با روشی عجیب از مرد ثروتمند سرقت کرده بودند دستگیر شدند و به فریب و سرقت بزرگ از خانه‌ مرد جوان اعتراف کردند

روش عجیب 3 دختر نوجوان برای سرقت از مردان ثروتمند!

 

شرق پرس: مرد جوان ثروتمند وقتی ۳ دختر نوجوان را سوار خودروی گرانقیمتش می‌کرد نمی‌دانست چه سرنوشت در انتظارش است.

 

این سه دختر وقتی قدم در خانه آن مرد گذاشتند در چشم بهم زدنی او را با تهدید، در اتاق خوابش حبس کردند و پس از سرقت ۲۵۰ میلیون تومان پول نقد و اموال قیمتی و خودروی گرانبها‌یش گریختند.
 

وقتی صدای فریاد کمک خواهی مرد جوان از آپارتمانی واقع در یکی از ساختمان‌های گرانقیمت غرب تهران بلند شد کسی نمی‌دانست چه اتفاقی برایش افتاده است. این مرد که بشدت شوکه شده بود فریاد می‌زد و از همسایه‌ها کمک خواست.
 

همسایه‌ها که به موضوع مشکوک شده بودند بلافاصله با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و دقایقی بعد مأموران به خانه مورد نظر رسیدند. اما قفل در ساختمان ضد سرقت بود و براحتی باز نمی‌شد.
 

به همین خاطر مأموران با دستور قضایی و دریافت حکم اجازه ورود به ساختمان، وارد آپارتمان شدند و مرد جوان را که در اتاق خوابش حبس شده بود نجات دادند. این مرد پس از رهایی به پلیس گفت: ساعتی قبل سوار بر خودرو گرانقیمتم در خیابان بودم که سه دختر را سوار کردم.
 

اما آنها پس از ورود به خانه‌ام با تهدید دست و پایم را بسته و پس از سرقت متواری شدند.
 

به دنبال این شکایت رسیدگی به پرونده با دستور «بازپرس شاهنگیان» از شعبه دهم بازپرسی دادسرای سعادت آباد به مأموران پلیس آگاهی سپرده شد.
 

کارآگاهان نیز با کمک شاکی به چهره نگاری رایانه‌ای از دختران فراری پرداختند و مشخصات سه دختر تبهکار در اختیار گشت‌های پلیس قرار گرفت.سرانجام با ردیابی‌های تخصصی، مخفیگاه سه دختر نوجوان شناسایی شد و به دام افتادند.

 

خراسان نوشت: متهمان ابتدا منکر اظهارات مرد ثروتمند شدند اما در ادامه با مشاهده مدارک و مستندات پلیس، لب به اعتراف گشوند و به فریب مرد ثروتمند و سرقت بزرگ از خانه‌اش اقرار کردند.
 

اکنون کارآگاهان سرگرم تحقیق هستند تا دیگر کسانی را که در دام این سه دختر افتاده‌اند شناسایی کنند.