سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور با حکم رهبر انقلاب به سمت رئیس سازمان بسیج و جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج منصوب شد

سردار غیب پرور به سمت رئیس سازمان بسیج منصوب شد

 

شرق پرس: حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا با صدور حکمی سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور را به سمت «رئیس سازمان بسیج و جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج» منصوب کردند.

 متن حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور

نظر به انتصاب سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی در سمت «معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» و بنا به پیشنهاد فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تعهد و شایستگی و تجارب ارزنده، شما را به سمت «رئیس سازمان بسیج و جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج» منصوب می کنم.

ارتقای حضور سازمان یافته تر مردم(بویژه جوانان عزیز) و اعتلای بسیج در عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی(مثل علم، فرهنگ، دفاع و خدمات رسانی)، ایجاد و ساماندهی مجموعه های اندیشه ورز و رصدگر در تمام سطوح به خصوص در ستاد بسیج برای راهبردنگاری و رصد فعالیت ها و جلوگیری از نفوذ دشمن، ایجاد سازوکار قطعی برای تقویت هم افزایی اقشار و همکاری و هماهنگی با دستگاههای ذی ربط، مورد انتظار است.

از زحمات و تلاشهای موثر و مخلصانه ی سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی در دوره تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی می کنم. توفیقات همگان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.                            

سید علی خامنه ای

۱۷ آذرماه ۹۵

 
 
 
 
 
 
تسنیم