خبرگزاری خبرانلاین ضمن عذرخواهی از آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد، این کاریکاتور را به‌دلیل نامناسب بودن ابتدا اصلاح و سپس از خروجی خود حذف کرد

 

در پی جنجال انتشار یک کاریکاتور درباره احمدی نژاد در خبرانلاین, این خبرگزاری که گرایش اصلاح طلبی نیز دارد از رئیس جمهور سابق عذرخواهی کرد.

 

متن توضیحات عینا در در ادامه آمده است:

 در پی انتشار کاریکاتوری در خبرآنلاین و به‌دنبال تلقی و سوءبرداشت‌های مختلف در این باره، این خبرگزاری ضمن عذرخواهی از آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد، این کاریکاتور را به‌دلیل نامناسب بودن ابتدا اصلاح و سپس با عنایت به احتمال  استمرار سوءبرداشت‍‌ها، آن را از خبرهای خود حدف نمود.

همچنین مهدی عزیزی، کارتونیست کشورمان درباره سوءتفاهم پیش آمده در خصوص کارتونی درباره مسکن مهر، توضیحاتی ارائه داد.

وی با عذرخواهی از سوءتفاهمی که از کاریکاتور مربوط به مسکن مهر و دکتر احمدی‌نژاد پیش آمده، گفت: هیچ قصد و غرضی در کار نبوده و من به عنوان یک کارتونیست، تنها با موضوعات و سوژه‌های روز فعالیت می‌کنم و این در کارنامه کاری من مشخص است.

نکته قابل تأکید این است که در فعالیت حرفه‌ای می‌توان برداشت‌های متفاوتی داشت اما تاکید می‌کنم هیچ قصد سوئی در طراحی این کارتون وجود نداشته است و به همین جهت برای رفع برخی سوءتفاهمات بلافاصله این کاریکاتور را اصلاح نمودم.

 

عذرخواهی خبرگزاری خبرانلاین درباره کاریکاتور احمدی نژاد+ عکس

کاریکاتوری که خبرانلاین منتشر کرد