رئیس فدراسیون فوتبال عراق تاکید کرده است که ایران را برای میزبانی انتخاب کرد ولی اگر عربستان اصلا قبول نکند برای بازی با ما به ایران نیاید در این صورت باید بازی رفت 9 اردیبهشت به میزبانی عربستان برگزار می‌شود،‌ به ورزشگاهی بی‌طرف منتقل شود.

فدراسیون فوتبال عراق برای بازی با عربستان شرط گذاشت

 

 

شرق پرس: رئیس فدراسیون فوتبال عراق تاکید کرد برای رویارویی با تیم ملی عربستان باید سعودی‌ها به تهران بیایند.

 

فارس نوشت: قرعه‌کشی مرحله نهایی مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه در منطقه آسیا روز گذشته در مالزی برگزار شد، همه منتظر بودند که تیم‌ملی ایران در گروه عربستان قرار نگیرد تا بهانه‌ها جویی و شیطنت سعودی ها دوباره از سر گرفته نشود.

 

در این قرعه‌کشی با وجود اینکه ایران با عربستان همگروه نشد ولی عراق که میزبانی خود را در این رقابت‌ها ایران را انتخاب می‌کند با عربستانی‌ها همگروه شد. پس از این ماجرا فدراسیون عراق اعلام کرد که ایران میزبانی پیشنهادی آنها برای مرحله نهایی نیز است.

 

در این راستا نشریه الشرق الاوسط عربستان با عبدالخالق مسعود، رئیس فدراسیون فوتبال عراق مصاحبه‌ای داشته است که در این مصاحبه وی تاکید کرده است که ایران را برای میزبانی انتخاب کرد و اظهار داشت: هیچ نگرانی بابت مشکل سیاسی ایران و عربستان نداریم ولی اگر عربستان اصلا قبول نکند برای بازی با ما به ایران نیاید در این صورت باید بازی رفت که در تاریخ ۲۸ مارس( ۹ اردیبهشت) به میزبانی عربستان برگزار می‌شود،‌ به ورزشگاهی بی‌طرف منتقل شود.