این سرمربی مطرح فوتبال ایران که در این مهمانی مختلط و نامناسب حضور داشته، توانسته از رسانه‌ای شدن این خبر جلوگیری کند

فرار سرمربی مطرح فوتبال کشور از یک مهمانی نامتعارف!

 

 

شرق پرس: حاشیه فوتبالی‌ها و مهمانی‌های عجیب آنها تمامی ندارد و در اتفاقی عجیب مهمانی یکی از مالکان تیم‌های فوتبالی حاشیه زیادی را ایجاد کرد.

 

 در این مهمانی که مربوط به قبل از ماه عزاداری است و به تازگی خبرش درز کرده است ، مالک یکی از تیم‌های مطرح لیگ یکی میزبان بود و حضور نیروی انتظامی باعث به وجود آمدن اتفاقات عجیبی شد.
 
 
این شخص که ارتباط او با سرمربی مطرح فوتبال ایران در سال‌های اخیر و کمک‌های او به تیم این سرمربی نامش را بر سر زبان‌ها انداخته، در این مهمانی میزبان این سرمربی مطرح نیز بود. مهمانی که این بار با حضور نیروی انتظامی ختم به خیر نشد و بعد از حضور پلیس در محل، مهمانی آنها نیمه تمام ماند.
 
بعد از حضور نیروی انتظامی در محل مهمانی، سرمربی مطرح فوتبال ایران توانست به کمک حاضران در محل از معرکه فرار کند تا نامی از او در میان لیست مهمانان این مجلس به چشم نخورد.
 
نکته جالب اینجاست که این سرمربی مطرح فوتبال ایران که در این مهمانی مختلط و نامناسب حضور داشته، توانسته از رسانه‌ای شدن این خبر جلوگیری کند ولی اتفاقی که افتاده البته برای بسیاری از همراهان او گران تمام شده است و باید برای حضور در این مهمانی پاسخگوی مراجع ذی‌صلاح باشند.
 
 
 
 
 
 
تابناک