این پسر جوان گفت: دختران جوان را آنجا حبس می‌کردم و به زور مورد آزار و اذیت قرارشان می‌دادم و با گوشی‌ام از صحنه‌‌های آزار و اذیت فیلم و عکس می‌گرفتم..

 

 

شرق پرس: مرد جوانی که با فریب دختران در اینستاگرام آنها را در دام شیطانی‌اش گرفتار و پس از آزار و اذیت و تهیه فیلم و عکس سیاه از آنها اخاذی می‌کرد، دستگیر شد. متهم با معرفی خود به عنوان فردی پولدار و صاحب شرکت‌های مختلف، اعتماد قربانیان را جلب می‌کرد و بعد از خواستگاری، آنها را به دام می‌انداخت.

 

هفته گذشته دختر جوانی با حضور در پلیس فتای استان خراسان رضوی از مردی به اتهام اخاذی شکایت کرد.

 

شاکی به پلیس گفت: در اینستاگرام عضو بودم. یکی از اعضا، پسر جوانی بود که عکس‌های زیبایی از خود در آنجا منتشر می‌کرد. من هم با دیدن این عکس‌‌ها نسبت به آن نظر‌هایی می‌نوشتم. بعد از چند هفته او پیام‌های خصوصی برایم در اینستاگرام ارسال کرد و این آغاز ماجرای آشنایی‌مان شد. در ادامه دوستی‌مان او مدعی شد پسر یک خانواده پولدار است و یک شرکت خصوصی را اداره می‌کند.

 

فیلم های شیطانی و مخفیانه پسر جوان دختران جویای کار را تسلیم می کرد+ عکس

 

وی ادامه داد: او وقتی متوجه شد من در جست‌وجوی کار هستم به من پیشنهاد کرد برای امور اداری شرکتش ـ که به کارمند خانم نیاز داشت ـ آنجا کار کنم. بعداز آن هم گفت ما با هم تفکراتمان نزدیک است و دوست دارد بیشتر در زمینه کارهایش نظر مرا هم جویا شود. در ادامه میان ما دو نفر علاقه شکل گرفت و حتی از من خواستگاری کرد.

شاکی تصریح کرد: یک روز مرا برای این که محیط کاری‌اش را ببینم و درباره کار با من حرف بزند به دفتری دعوت کرد. وقتی به محل مورد نظر در یکی از محله‌های مشهد رفتم، متوجه شدم آنجا اصلا شرکت و دفتر کار نیست. او به زور مرا در آنجا حبس کرد. خواستم فرار کنم که نشد . خواستگار شیاد مرا در یکی از اتاق‌های آن آپارتمان انداخت و به زور مورد آزار و اذیت قرار داد.

وی افزود: او حتی از صحنه‌های آزار و اذیت‌هایش از من با گوشی‌اش فیلم و عکس گرفت. بعد از ساعتی مرا با خود برد و در یکی از محله‌های خلوت از خودرویش بیرون انداخت و فرار کرد. او بابت منتشر نشدن عکس و فیلم‌های سیاهی که از من تهیه کرده بود، سه میلیون تومان از من پول گرفت. او اکنون پول بیشتری از من می‌خواهد. حتی تهدیدم کرده باید با او ارتباط پنهانی داشته باشم در غیر این صورت عکس و فیلم‌ها را منتشر می‌کند و آبروی من و خانواده‌ام را می‌برد. می‌ترسم تهدیدهایش را عملی کند.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری این مرد آزارگر اخاذ ادامه داشت تا این که دیروز این متهم در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.

متهم ۳۴ ساله با انتقال به پلیس فتای استان خراسان رضوی بازجویی شد و اظهارات ضد و نقیضی بیان کرد اما در ادامه تحقیقات به جرایم شیطانی‌اش اعتراف کرد و به افسر تحقیق گفت: عکس‌ هایی از خودم در کنار ساختمان شرکت‌ها و خودروهای مدل بالا تهیه می‌کردم. بعد آن را در اینستاگرام می‌گذاشتم. سپس با متن‌هایی که آنجا می‌نوشتم، طوری وانمود می‌کردم که پسر خانواده پولدار و مدیر شرکت‌های مختلف هستم. با این ترفند دختران جوان را به دام می‌انداختم و در اینستاگرام دوست می‌شدم.

وی افزود: پس از جلب اعتمادشان، مدتی بعد از آنها خواستگاری می‌کردم. در ادامه به بهانه این که می‌خواهم آنها را در شرکت‌هایم استخدام کنم، به دفترم دعوت می‌کردم. در این مدت آپارتمانی اجاره کرده بودم. آنها فریب گفته‌هایم را می‌خوردند و به ملاقاتم می‌آمدند غافل از این که چه بلایی قرار است بر سرشان بیاید.

جوان آزارگر ادامه داد: دختران جوان را آنجا حبس می‌کردم و به زور مورد آزار و اذیت قرارشان می‌دادم و با گوشی‌ام از صحنه‌‌های آزار و اذیت فیلم و عکس می‌گرفتم. بعد آنها را تهدید می‌کردم باید پولی به من بپردازند و حتی باید با من دوستی و ارتباط پنهانی داشته باشند در غیر این صورت فیلم و عکس‌های سیاهی که از آنها تهیه کرده‌ام را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنم و دختران جوان و خانواده‌هایشان را به دردسر می‌اندازم و آبرویشان به خطر می‌افتد. آنها با این تهدید مجبور می‌شدند به دفعات به من پول بپردازند.

سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این باره گفت: با اعتراف‌های متهم، ماموران گوشی‌های کشف شده از وی را بازبینی کردند و فیلم و عکس‌های دیگری که مربوط به صحنه‌های آزار و اذیت شاکی پرونده و دختران دیگر بودند، کشف شد. با توجه به این که احتمال می‌رود افراد بیشتری در دام این آزارگر اخاذ گرفتار شده باشند، تحقیقات پلیسی برای رازگشایی از دیگر جرایم این متهم ادامه دارد. افرادی که در دام گرفتار شده‌اند، می‌توانند برای شکایت از این متهم به پلیس فتای استان خراسان رضوی در شهر مشهد مراجعه و شکایت‌های خود را مطرح کنند.

با هشدار به کاربران اینترنتی بویژه زنان و دختران جوان از آنها خواست باتوجه به هویت پنهان افراد در انواع شبکه‌های اجتماعی از پذیرش هر گونه ادعایی درباره پیشنهاد‌های کاری، ازدواج، همسریابی، خرید و فروش و… خودداری کنند تا این گونه در دام افراد اخاذ و شرور گرفتار نشوند.

 

 

 

 

 

جام جم