فرمانده نیروی زمینی ارتش در تشریح جزئیات شهادت 4 تکاور ارتش در سوریه گفت: این عزیزان قبل از شهادت، توانستند تعدادی از تانک‌ها و نفربرهای گروهک تروریستی النصره را منهدم کنند و 200 کشته از آنها بگیرند

ماجرای شهادت 4 تکاور ارتش و کشتن 200 تکفیری قبل از شهادت در سوریه

 

 

شرق پرس: فرمانده نیروزی زمینی ارتش گفت: به عنوان سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وظیفه داریم که اگر ماموریتی باشد آنجا حاضر شویم و اجرای ماموریت کنیم.

 

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان که در حاشیه حضور خانواده شهید محسن قوطاسلو از شهدای مدافع حرم ارتش در کنار پیکر فرزندشان در معراج شهدای تهران سخن می‌گفت، در خصوص حضور مستشاری ارتش در سوریه گفت: داعش را در حد و اندازه‌ای نمی‌بینیم که یک یگان نظامی را وارد کنیم. دشمن اصلی ما آمریکا است و ما متناسب با آنها خودمان را آماده می‌کنیم.

 

وی ادامه داد: در ماموریت مستشاری سوریه تعدادی از کارکنان نیروی زمینی نیروی زمینی ارتش حضور دارند و با قوت و استحکام در کنار نیروی قدس و سایر کسانی که در جبهه انجام وظیفه می‌کنند حضور مومنانه‌ای داریم.

 

پوردستان گفت: در عملیاتی که چند هزار نفر از نیروهای جبهه النصره و تکفیری‌ها حمله وسیعی را به جنوب حلب انجام داده بودند این رزمندگان رشادت‌ها و دلاورمردانی‌های مومنانه و شایسته‌ای را داشتند که تعداد چهار نفر از عزیزان به شهادت رسیدند و البته قبل از شهادت، توانستند تعدادی از تانک‌ها و نفربرهای گروهک تروریستی النصره را منهدم کنند و ۲۰۰ کشته از آنها بگیرند که تمامی اسناد آن نیز موجود است و این گوشه‌ای از خدمات و تلاش‌های عزیران ارتش است که در کنار سپاه قدرتمند در دفاع از حرم اهل بیت و مرزهای عقیدتی و ایمانی نظام جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند. ما یک یگان را شرکت ندادیم بلکه تعدادی از پرسنل را از تمامی یگان‌ها شرکت دادیم که از جمله آنها تیپ ۶۵ است.

 

 

 

 

 

ایسنا