متهم به قتل مدعی شد: گمان می‌کردم همسرم با یکی از کسبه محل ارتباط پنهانی دارد و به من خیانت کرده است. درباره این ماجرا با او حرف زدم‌ که قبول نکرد. بعد شکنجه‌اش دادم

 

شرق پرس: ساعت ۲۰ سوم آذر سال گذشته ماموران کلانتری مولوی در تماس با تیم جنایی از قتل  زن ۳۲ ساله‌ای در خیابان پرده‌فروشان خبر دادند. ماموران همراه بازپرس سجاد منافی‌آذر در محل حادثه  حاضر شده و با جسد زنی افغان روبه‌رو شدندکه به علت اصابت جسم سخت به سر و بدنش به قتل رسیده بود.‌ دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی صادر شد و ماموران به تحقیق از یکی از اقوام مقتول‌ که در محل جنایت حاضر بود، پرداختند.

 

مرد بدگمان همسرش را با ضربات شیلنگ به قتل رساند! + تصاویر 

این زن به افسر جنایی گفت: ساعتی قبل برادرشوهرم با من تماس گرفت و مدعی شد حال همسرش وخیم است. وقتی به خانه آنها آمدم، امدادگران اورژانس و حسن حضور داشتند. او به من گفته بود چون همسرش به حرف‌هایش گوش نداده، دست و پای او را بسته و با شیلنگ کتکش ‌زده که به مرگ او منجر شده است. حسن قبل از حضور پلیس  فرار  کرد.

 

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات برای دستگیری‌ مردهمسرکش ادامه داشت تا این‌که چند روز بعد متهم ‌دستگیر شد.

 

مرد بدگمان همسرش را با ضربات شیلنگ به قتل رساند! + تصاویر

متهم با اعتراف به قتل ‌همسر جوانش‌، صحنه جنایت را بازسازی و روانه زندان  شد.

 

چند روز پیش متهم برای آخرین دفاع از زندان به شعبه سوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد‌.

 

متهم به قتل مدعی شد: گمان می‌کردم همسرم با یکی از کسبه محل ارتباط پنهانی دارد و به من خیانت کرده است. درباره این ماجرا با او حرف زدم‌ که قبول نکرد. بعد شکنجه‌اش دادم که زیر کتک‌هایم اقرار کرد دوستی پنهانی با مرد غریبه داشته است. با شنیدن این حرف‌ها تصمیم گرفتم همسرم را تنبیه کنم تا دست از کارهایش بردارد. دست و پایش را بستم و با شیلنگ به جان او افتادم که حالش بد شد. طناب دست و پایش را بازکردم. به اورژانس زنگ زدم. وقتی امدادگران گفتند او مرده است، از ترس فرار کردم.

 

متهم با تجدید قرار قانونی روانه زندان شد.

 

دیروز پرونده مرد همسرکش با صدور جلب به دادرسی برای محاکمه به دادگاه کیفری یک استان تهران ‌ارسال شد.

 

 

 

 

رکنا