خانم «ولادیسلاوا پدچاپکا» متهم شده دو کودک خردسال را در خانه بدون آب و غذا رها کرده و به خانه شریک زندگی خود رفته است که در اثر این اقدام غیرمسئولانه او یکی از دو کودک خردسالش بر اثر گرسنگی جان داده است.

 

شرق پرس: یک مادر ۲۰ ساله اوکراینی متهم شده است که دو کودک خردسال خود را به مدت ۹ روز بدون آب و غذا در خانه رها کرده و به خانه شریک زندگی خود رفته است.
 
دادگاهی در اوکراین تحقیقات خود را روی نقش یک مادر جوان اوکراینی در مرگ فرزندش آغاز کرده است. یک کودک دو ساله این مادر اوکراینی به نام ” دانیل ” یک هفته پیش در اثر گرسنگی در خانه درگذشته است. همچنین یکی دیگر از کودکان این مادر بی‌مسئولیت اوکراینی به دلیل از حال رفتن در اثر گرسنگی در بیمارستان بستری شده است.
 
 
مرگ غمناک کودک 2 ساله که 9 روز بدون غذا مانده بود+ عکس
 
 
خانم «ولادیسلاوا پدچاپکا» متهم شده دو کودک خردسال را در خانه بدون آب و غذا رها کرده و به خانه شریک زندگی خود رفته است که در اثر این اقدام غیرمسئولانه او یکی از دو کودک خردسالش بر اثر گرسنگی جان داده است. در صورت اثبات اتهام او در دادگاه، مجازات هشت سال زندان در انتظار اوست.
 
به گفته مشاور رئیس‌جمهور اوکراین در امور حقوق کودکان، این مادر جوان اوکراینی برای نوزادان خود فقط چند تکه شکلات گذاشته بود. این دو کودک تقلا کرده بودند برای تهیه غذا به بیرون خانه بروند اما در قفل‌شده مانع بیرون رفتن آنها شده بود.در روزهای گذشته، رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در اوکراین و روسیه این خبر را به طور گسترده پوشش داده و غالب کاربران شبکه‌های مجازی تاثر و ناراحتی خود را از مرگ «دانیل» دو ساله در اثر گرسنگی ابراز کرده‌اند./عصرایران