هواشناسي مازندران اعلام کرد: از عصر سه شنبه تا صبح چهارشنبه شاهد بارندگي به صورت رگباري و افزايش ابر در استان خواهيم بود و احتمال وقوع سيلاب در ارتفاعات استان پيش بيني مي شود.

 

 

شرق پرس: رئیس گروه پیش بینی هواشناسی مازندران از ادامه دار بودن بارندگی تا پایان هفته خبر داد و گفت : احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها در برخی از ارتفاعات استان وجود دارد.

احمد اسدی در گفت وگو با ایرنا، با تشریح وضعیت دمای هوای استان در چند روز آینده ، افزود: البته در میان این بارندگی متناوب گاهی آفتاب نیز مشاهده می شود.

 

وی ادامه داد: از فردا عصر تا صبح چهارشنبه شاهد بارندگی به صورت رگباری و افزایش ابر در استان خواهیم بود و احتمال وقوع سیلاب در ارتفاعات استان پیش بینی می شود.

 

رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران بیشینه دمای هوای امروز را در ساری ۱۸ و کمینه آن را ۱۴ درجه سلسیوس عنوان کرد و اظهار داشت: این بیشینه دمای هوا در روز پنجشنبه به ۲۴ درجه و کمینه نیز به ۱۷ درجه افزایش می یابد.

 

به گفته وی، هوای استان تا پایان هفته بیشتر به صورت نیمه ابری تا ابری، همراه با وزش باد، بارش پراکنده باران و رگبار خواهد بود.