امروز یک بیمارستان و یک مرکز درمانی پلمپ شدند که در یک مورد پزشک در لابی با دیگر پزشکان هم مبالغ هنگفتی از بیماران کسب می کرد که در یک ماه این فرد 2 میلیارد تومان درآمد داشته است.

 

خدایی رئیس رئیس شعبه ۵۴ رسیدگی به تخلفات بهداشتی اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران در نشست خبری با بیان اینکه  امروز یک بیمارستان و یک مرکز درمانی پلمپ شدند،اظهار داشت: از مدت ها پیش به این ۲ مرکز هشدار داده بودیم که تخلفات پزشکی و بهداشتی خود را برطرف کنند و چون در مهلت قانونی داده شده به رفع این مشکلات اقدام نکردند این ۲ مرکز امروز پلمب می شوند.

وی همچنین به تخلفات یکی از پزشکان اشاره و بیان کرد: این پزشک با تهیه دستگاه سونوگرافی، به بیماران خود انجام سونوگرافی را تجویز می کرد،بدون آنکه به آن نیاز داشته باشند.

خدایی افزود: این پزشک در لابی با دیگر پزشکان هم مبالغ هنگفتی از بیماران کسب می کرد که در یک ماه این فرد ۲ میلیارد تومان درآمد داشته است.

وی گفت: این پزشک متخلف به ۴/۵ میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم شد.

رئیس شعبه ۵۴ رسیدگی به تخلفات بهداشتی اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران، افزود: همچنین متصدی داروخانه یکی از بیمارستان های معروف تهران هم به ۱۸/۵ میلیارد ریال جریمه محکوم شد.

وی گفت: این داروخانه داروهای کم یاب را گران تر ازحد معمول به بیماران عرضه می کرد./باشگاه خبرنگاران

 

 پلمپ یک بیمارستان و یک مرکز درمانی توسط تعزیرات+عکس

 

پلمپ یک بیمارستان و یک مرکز درمانی توسط تعزیرات+عکس