اسدي با اعلام نیمه ابری بودن وضعيت هواي مازندران تا آخر هفته افزود: فردا چهارشنبه استان نيمه ابري همراه با افزايش ابر پيش بيني می شود

پیش بینی وضعیت آب و هوای مازندران تا پایان هفته

 

 

 

به گزارش شرق پرس رئیس گروه پیش بینی هواشناسی استان وضعیت جوی هوای مازندران را تا پایان هفته نیمه ابری همراه با بارش های پراکنده در ارتفاعات پیش بینی کرد.

 

احمد اسدی روز  در گفت و گو با ایرنا افزود: هوای امروز مازندران نیمه ابری و از بعدازظهر با افزایش ابر و در ارتفاعات نیز بارش را به صورت پراکنده شاهد خواهیم بود.

 

وی اضافه کرد: دمای گرمترین ساعت امروز ساری مرکز استان مازندران به ۲۴درجه می رسد که نسبت به روز گذشته دو درجه افزایش نشان می دهد.

 

اسدی وضعیت هوای فردا چهارشنبه استان مازندران را نیمه ابری همراه با افزایش ابر پیش بینی کرد و گفت: از بعدازظهر فردا شاهد رگبار باران در مناطق شرقی استان خواهیم بود.

 

وی گفت: دمای هوای فردای استان مازندران با دو تا سه درجه کاهش به ۲۱درجه می رسد.

 

رئیس گروه پیش بینی هواشناسی مازندران شرایط جوی در روز پنجشنبه استان را نیمه ابری و افزایش ابر در مناطق غربی همراه با رگبار باران پیش بینی کرد.

 

وی گفت: با شمالی شدن جریانات هوا ، شرایط جوی روز جمعه این هفته مازندران ابری ،وزش باد و همراه بارش پراکنده پیش بینی می شود.