سرهنگ جاويدان درباره این زمین خواری در کردکوی گفت: در پي کسب اخباري مبني بر تصرف غيرقانوني مساحت قابل توجهي از اراضي ملي در منطقه رادکان از توابع شهرستان کردکوي، پيگيري موضوع به ماموران پليس آگاهي شهرستان محول شد.

کشف زمین خواری 3 میلیاردی در کردکوی

 

 

 

به گزارش شرق پرس جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف زمین‌خواری سه میلیارد ریالی در منطقه ییلاقی شهرستان کردکوی خبر داد.

 

سرهنگ علی‌اکبر جاویدان، در خصوص جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب اخباری مبنی بر تصرف غیرقانونی مساحت قابل توجهی از اراضی ملی در منطقه رادکان از توابع شهرستان کردکوی، پیگیری موضوع به ماموران پلیس آگاهی شهرستان محول شد.

 

وی افزود: تحقیقات ماموران پرونده حکایت از آن داشت، متهم مساحت بیش از ۵۱ هزار متر مربع از اراضی ملی در یکی از مناطق تفریحی- تاریخی معروف به رادکان را به‌صورت غیرقانونی به تصرف خود در آورده و اقدام به کشت و زرع و بهره برداری شخصی کرده است.

 

این مقام انتظامی همچنین گفت: در این راستا ضمن هماهنگی با اداره منابع طبیعی با استفاده از نظر کارشناسان و همچنین تطبیق با نقشه های مرجع و استفاده از تصاویر هوایی، غیرقانونی و مجرمانه بودن عمل متهم به اثبات رسید.

 

به گزارش آریا, سرهنگ جاویدان ضمن اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، اضافه کرد: با تکمیل پرونده و هماهنگی با مراجع قضائی و همکاری ماموران اداره منابع طبیعی، ۵۱ هزار و ۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی خلع ید شد.