فضای سالن برگزاری کنسرت داریوش اقبالی در کلن پس از اعمال خشونت فیزیکی از سوی ماموران حفاظت سالن در قبال حاضرین بحرانی شد و در نهایت باضرب و شتم از سوی یکی از محافظین این خواننده به یک بحران تمام عیار مبدل شد.

 

 

شرق پرس:  در حاشیه کنسرت داریوش اقبالی که در شهر کلن آلمان برگزار شد به دلیل اغتشاش و درگیری های مردم در سالن Kölner Maritim (محل برگزاری این کنسرت) به بازداشت ۱۸ نفر و زخمی شدن ۲۹ ایرانی تبار دیگر انجامیده است.

 

کنسرت این خواننده که در شامگاه روز یکشنبه دوم اکتبر ۲۰۱۶ در سالن Kölner Maritim با اغتشاش مواجه و سرانجام پس از ساعاتی درگیری با مداخله پلیس آلمان متوقف شد.

 

کنسرت خواننده ایرانی لس آنجلس نشین به صحنه درگیری با پلیس آلمان بدل شد+ عکس

 

به گزارش شاعدان عینی فضای سالن برگزاری این کنسرت پس از اعمال خشونت فیزیکی از سوی ماموران حفاظت سالن در قبال حاضرین بحرانی شد و در نهایت باضرب و شتم از سوی یکی از محافظین این خواننده به یک بحران تمام عیار مبدل شد که طی آن صدها تن بی دلیل به سمت استیج حمله بردند و نزاعی کامل گرفت.
مراجع پزشکی کلن می گویند ۲۹ تن در این درگیری زخمی شده اند که دست کم ۹ نفر از آنان برای درمان تکمیلی مجبور به بستری شدن در مراکز درمانی شده اند. همچنین استفاده از چاقو در یک مورد موجب شده است تا برخی از شرکت کنندگان در این کنسرت در مظان اتهام حمل سلاح سرد قرار داشته باشند.
پلیس کلن می گوید تا کنون ۱۸ نفر در ارتباط با پرونده این نزاع دستگیر شده اند و هم اکنون در بازداشت پلیس هستند.
  هنوز از خسارات احتمالی به سالن کنسرت و وضعیت افراد بستری شده در پی جراحات جدی تر گزارشی مخابره نشده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید./رکنا