ملانوری درباره این کودک آزاری در رفسنجان گفت: پیگیری لازم با همکاری بهزیستی، شورای تأمین، دستگاه قضایی و دادستان برای برخوردهای قاطع و جدی با عوامل این کار انجام شد

 

شرق پرس: در پی یک مورد کودک آزاری دختری به نام ستایش ۳ ساله در رفسنجان فرماندار رفسنجان با حضور در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان از وی عیادت کرد.

 حمید ملانوری فرماندار رفسنجان در حاشیه ملاقات این کودک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با شیوع استعمال موادمخدر به‌ویژه مواد مخدر صنعتی و روان‌گردان‌ها شاهدیم که  افرادی که به این موضوع گرایش پیدا می‌کنند دچار اختلالات روانی شده و به دلیل توهم‌زایی که مواد دارد، کودک‌آزاری و همسرآزاری را در جامعه شاهدیم.

 

کودک آزاری وحشیانه دختر 3 ساله, اینبار توسط والدین! + عکس

ملانوری درباره این کودک آزاری در رفسنجان گفت: پیگیری لازم با همکاری بهزیستی، شورای تأمین، دستگاه قضایی و دادستان برای برخوردهای قاطع و جدی با عوامل این کار انجام شده و حکم جلب والدین این کودک صادر و مادر این کودک در حال حاضر دستگیر شده است.

ملانوری خاطرنشان کرد: از مردم تقاضا داریم اگر در جوار منزل خود موردی مشاهده می‌کنند که والدینی معتاد هستند به‌ویژه موادمخدر صنعتی حتما به دستگاه‌های متولی گزارش دهند تا هرچه زودتر برخورد شود و ادامه پیدا نکند.

فرماندار رفسنجان در پایان گفت: در رابطه با این مورد کودک‌آزاری بهزیستی مدیریت می‌کند و با دستور قضایی کودک را از خانواده گرفته بعد از مداوا زیر پوشش بهزیستی خود قرار می‌دهد./ایسنا