هتل درویشی در 25 طبقه و 223 واحد اقامتی یکی از مجلل‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های مشهد است که تنوع بالایی در خدمات و امکانات دارد

شرق پرس : مشهد، سالانه مقصد مسافران زیادی از سراسر کشور است. این شهر به خاطر حضور حرم مطهر امام رضا (ع) مورد توجه ایرانیان سراسر کشور و زائران بسیاری از اقصی نقاط جهان است. به همین خاطر هتل‌های زیادی در این شهر ساخته شده‌اند. برای آشنایی با یکی از هتل های مشهد می‌تونید این مطلب را تا آخر بخوانید. هتل مجلل درویشی نامی‌ست که اگر قصد رزرو هتل در مشهد را داشته باشید حتما اسم آن را به عنوان یکی از گزینه‌های پرطرفدار خواهید شنید. این هتل پنج ستاره در حاشیه‌ی خیابان امام رضا (ع) که اصلی‌ترین خیابان در نزدیکی حرم مطهر است قرار گرفته و فاصله‌ی آن تا حرم فقط ۱۰ دقیقه پیاده‌روی‌ست. بسیاری از هتل های مشهد در نزدیکی حرم بنا شده‌اند تا مسافران دسترسی مناسبی به این مکان مقدس داشته باشند به همین خاطر این هتل هم در ۱۴۰۰ متری حرم مطهر واقع شده است.

 

هتل درویشی در ۲۵ طبقه و ۲۲۳واحد اقامتی یکی از مجلل‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های مشهد است که تنوع بالایی در خدمات و امکانات دارد. در این هتل برای رزرو اتاق، گزینه‌های زیادی پیش رو دارید که شامل این موارد است: اتاق امپریال، اتاق کوئین، سوئیت امپریال، پنت هاوس اسپا، اتاق آینده، دوبلکس پرزیدنتال، دوبلکس مصر، دوبلکس ایران اسلام، دوبلکس ایران باستان، پنت هاوس رم، دوبلکس هند، دوبلکس عرب، دوبلکس چین، اتاق دو تخته‌ی فصل، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته. هر یک از این اتاق‌ها طراحی ویژه‌ی خود را دارند و با معماری چشم‌گیرشان نظر اکثر مسافران را جلب می‌کنند. مسافران در لابی و در اتاق‌ها به اینترنت دسترسی دارند و در صورت برخی از اتاق‌ها می‌توانند از مشاهده‌ی تلویزیون هم لذت ببرند. ترانسفر فرودگاهی این هتل هم برای مسافران رایگان است فقط باید از قبل شماره پرواز به بخش مربوطه اطلاع‌رسانی شود.

در بین هتل های مشهد، هتل پنج ستاره‌ی درویشی یکی از لوکس‌ترین گزینه‌های برای اقامت است. این هتل در بازه‌های زمانی مختلف آفرهای ویژه‌ای به مسافران ارائه می‌کند و شما می‌توانید یکی از این مسافران خوش‌شانس باشید.

رستوران‌ها و تالارهای پذیرایی در هتل درویشی

هتل مجلل درویشی چندین رستوران و کافه دارد که در هر یک خدمات و امکانات ویژه‌ای به مسافران ارائه می‌کند. تالار دیپلمات در طبقه‌ی اول و در انتهای مرکز خرید هتل واقع شده است. این سالن ظرفیت بالایی دارد و می‌توان بهترین مراسم و جشن‌ها را در آن برگزار نمود. اما یکی از جذاب‌ترین بخش‌های هتل درویشی سالن صبحانه‌خوری ارغوان است. این سالن با چیدمان و طراحی داخلی زیبایی که دارد فضای بسیار مناسبی برای سرو صبحانه ایجاد کرده است.

 

هتل درویشی مشهد

رستوران آتریوم هم یکی دیگر از رستوران‌های زیبای هتل مجلل درویشی است. این رستوران به گونه‌ای طراحی شده که سقف شیشه‌ای و مرتفع آن جلوه‌ی بسیار زیبایی به محیط بخشیده است. اگر از جمله افرادی هستید که دوست دارید در سفر غذاهای فست‌فودی را تجربه کنید فست‌فود فیروزه با تنوع بالایی در منو، کیفیت بالای غذا و فضایی بسیار مناسب یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست. روف گاردن هتل درویشی هم یکی دیگر قسمت‌های هیجان‌انگیز این هتل است. سرو غذا و نوشیدنی در زیر آسمان و فضای باز می‌تواند یکی از تجربه‌های منحصر به فرد شما در سفر به مشهد و اقامت در هتل درویشی باشد. برای رزرو هتل مشهد از علی بابا کافی‌ست به سایت یا اپلیکیشن این مجموعه مراجعه کنید.

یکی از امکانات ویژه‌ی هتل پنج ستاره‌ی درویشی مجموعه‌ی آبی آن است که به آن هم خواهیم پرداخت اما علاوه برا این در کنار استخر این مجموعه کافی‌شاپی به نام اسپا قرار گرفته تا مسافران لذت یک نوشیدنی خنک را در کنار آب تجربه کنند. محیط آرامش‌بخش و رویایی این کافی‌شاپ لذت شنا و ماساژ را برای مسافران چند برابر می‌کند.

دیگر خدمات و امکانات هتل درویشی مشهد

مجموعه‌ی تفریحی آبی

بسیاری از مسافران به استفاده از خدمات و امکاناتی چون باشگاه ورزشی و استخر در حین مدت اقامت در هتل علاقه‌ی ویژه‌ای دارند. هتل درویشی با ایجاد یک مجموعه آبی گسترده شامل استخر، جکوزی، سونای خشک و بخار، سالن بدن‌سازی، ماساژ، سالن‌های زیبایی و حمام سنتی تمام تلاش خود را کرده است تا برای مسافران محیط تفریحی، بهداشتی و سرشار از نشاط و شادی فراهم کند. در کنار این امکاناتی که نام برده شد بخش دکتر ماهی می‌تواند نظر مسافران را به خود جلب کند. در این بخش هر مسافر می‌تواند به مدت ۱۵ دقیقه فیش اسپا دریافت کند تا اضطراب و استرس‌هایی که در طول سفر و یا قبل آن با آنها مواجه بوده است را فراموش کند.

مرکز خرید در هتل

اکثر مسافران در طول سفر به مرکز خریدی نیاز دارند تا نیازهای خود را رفع کنند و یا تهیه‌ی سوغات را به راحتی انجام دهند. هتل درویشی این مسئله را هم برای مسافرانش راحت کرده است. بازارچه‌ی سوغات با ۳۱ غرفه و با حضور انواع برندها در این مجموعه بنا شده است تا بتوانید در محلی که اقامت دارید سوغاتی‌های مورد نظرتان را هم تهیه کنید. با رزرو هتل مشهد از علی بابا برای این سفر لذت‌بخش برنامه‌ریزی کنید و از اقامت در هتل درویشی لذت ببرید.